miércoles, 14 de febrero de 2018

Targetes

1. Condicions del treball

2. Valoració del programa: 
    
Pel que fa a aquest apartat no sols puc parlar d'un únic programa ja que he estat usant diversos per a conéixer-los per a poder així tindre una opinió sobre el qual millor m'ha paregut o més m'ha agradat i mes còmode he estat treballant. Després d'haver usat programes com easel.ly, piktochart, infogram...vaig trobar el que mes em va agradar, que va ser Genial.ly, programa amb el qual es treballa molt còmode i és molt fàcil d'usar, l'estructura i les seues funcions que posseïx fa que tot parega molt dinàmic.




3. Valoració del treball proposat:
 
El treball que ens ha tocat realitzar em pareix molt entretingut ja que permetia traure a passejar la imaginació i la teua pròpia creativitat. I si finalment s'arriben a usar les targetes durant les classes em pareixerà una bona forma per a fer la classes més amena i beneficiar els alumnes. El temps per a fer les targetes em va paréixer correcte, ja que a l'alternar amb l'altre treball es feia amé i al ser divertit no costava res anar fent targetes.


4. Diari de sessions:
    Comencem a realitzar este treball el 27 de novembre i des d'eixe dia vam ser alternant aleatòriament amb el treball dels fulls de càlcul, ja que esta avaluació consistia només a fer ambdós treballs pel que vam ser mesclant els dos projectes segons el dia. El primer dia de classe busquem possibles programes amb què podíem realitzar les targetes i al trobar una gran varietat de possibilitats no sabia amb qual quedar-me per a fer el treball, per la qual cosa vaig estar una parell de classes provant diferents opcions per a triar finalment la que més m'agradara, esta va ser com he dit anteriorment Genial.ly.
 Una vegada vaig triar el programa, vàrem començar cadascun a realitzar les targetes, vam elaborar moltes i totes elles molt ràpidament, això sí, no totes estàven igual de treballades que les altres i no eren molt boniques, cosa per la qual vam discutir alguna vegada ja que y jo volia que les feren més currades i no possar una tonteria amb la fi de acabar prompte.
En totes aquestes targetes vam tindre una gran fallada per falta d'atenció, se'ns va oblidar posar @salesianasvlc en les targetes, motiu el qual va fer que a última hora haguérem de rectificar-les ja que als meus altres companys els va ocórrer el mateix. En aquest moment és on hem de donar les gràcies al nostre company Wences, que a l'acabar els seus blogs prompte, mentres nosaltres acabàvem d'escriure'ls, ell va anar modificant les targetes i posar-les amb els requisits que ens demanàvem.

5. Valoració del grup:
     La meua valoració tant grupal com individualment seria la mateixa (9) ja que tots hem realitzat pràcticament una quantitat semblant de targetes, unes més boniques que altres, encara que per a gustos colors. Hem estat en tot moment realitzant targetes tots els dies de treball ja que a tots ens pareixia un treball entretingut i no necessitàvem posseir molts coneixements d'ordinadors o programes que sempre solen dificultar. La meua nota no és la màxima a causa de la gran fallada que vam tindre per no llegir el blog on estava tot explicat i d'esta manera no se'ns haguera oblidat posar @salesianasvlc i així no anar de pressa i corrents a última hora posant-ho en totes.







No hay comentarios:

Publicar un comentario